JAK ODEBRAĆ ...?


Klienci z Warszawy, okolic lub okazjonalnie odwiedzający stolicę
Zwykle telefonicznie zapraszamy naszych klientów po odbiór naprawionych urządzeń. Można również zamówić aby, pracownik naszego serwisu odwiózł urządzenie lub zregenerowany kartridż do biura klienta.
W tej sytuacji za dojazd na terenie Warszawy doliczamy kwotę od 10 do 20 zł ( + VAT ) .


Klienci z Polski
Urządzenia zakupione u nas oraz usługi regeneracji, w których kartridże do regeneracji zostały wysłane do naszego serwisu przesyłką kurierską odsyłamy na nasz koszt przesyłką pocztową priorytetową chyba, że klient życzy sobie wybór innej firmy kurierskiej z którą np. ma podpisaną umowę.  Wiele osób i  firm, również tych, które zakupiły nasze towary i usługi na aukcjach Allegro, E-bay i innych, skorzystało już z tej drogi odbioru towaru. Koszty ewentualnego ubezpieczenia przesyłki pokrywa wyłącznie odbiorca, dlatego prosimy o wcześniejsze poinformowanie nas o wybranej przez Państwa opcji i do jakiej wartości mamy ubezpieczyć przesyłkę zwrotną, z której pomocą, odeślemy naprawione urządzenie lub  zregenerowany kartridż lub podzespół bębna .

     www.poczta-polska.pl,
     www.dhl.com.pl,
     www.pocztex.pl,
     https://www.dpd.com.pl/,



Znajdziesz nas na

Puławska 132a/21 róg Naruszewicza

JAK ZAMAWIAĆ...

JAK EKSPRESOWO:
  ZREGENEROWAĆ...
  NAPRAWIĆ...

JAK NAJTANIEJ KUPIĆ...

JAK NAJTANIEJ NAPRAWIĆ...

JAK ZDIAGNOZOWAĆ...

JAK PŁACIĆ...

JAK REKLAMOWAĆ...

JAK DOSTARCZYĆ...

JAK ODEBRAĆ...

JAK WYPOŻYCZYĆ URZĄDZENIE NA CZAS NAPRAWY...

JAK ODSPRZEDAĆ UŻYWANY CARTRIDG'E...

JAK ZAINSTALOWAĆ NOWE URZĄDZENIE...

CENNIK URZĄDZEŃ UŻYWANYCH...

...

...

...


 
Made by Tomasz Brzeziński